May 20, 2010

 Memang tension aku hari nie!!!!



Geram giler aku hari nie,gara-gara notebook Acer Aspire 4310 windows xp yang buat hal kali ke 3..Selama aku jadi juruteknik komputer nie notebook yang kerap buat hal selalu notebook Acer..Notebook len ok jer xde lah buat perangai cam notebook Acer..Bukan aku nak kutuk notebook Acer nie teruk sangat tapi kualiti barang dia teruk sgt...Nasib baik aku pakai notebook brand len kalu pakai Acer yang buat hal cmni dah lama aku buang dalam longkang...Notebook Acer mmg harga murah berbanding notebook brand lain tapi kualiti barang mmg xleh ??????Dah tanggungjwab aku troubleshooting masalah dekstop/notebook,tapi mmg tension jugak la bila dah setle bagi kat customer jer len masalah pulak yg datang,pada hal aku check sume xde pulak masalah..GERAM betulllll.....

3 comments:

Anonymous said...

janganla buang..bagi kat aku jer

NurSya said...

errrkkk..sabar ye..jgn tension2..lau ok je notebook tue..karang nt bosan lak xde keje..tol x..?? hiihihi..:)

Blog AkuShahim said...

call T : masih leh tahan sabar
aisyah : betul2 :)