May 13, 2010

 Burung camar tertusuk damar


SCARBOROUGH, Britain - Seekor burung camar masih hidup setelah kepalanya tertusuk damak dari busur silang akibat perbuatan kejam manusia, lapor sebuah akhbar semalam.

Lebih ajaib, burung itu masih dapat terbang seperti biasa walaupun damak itu tertusuk di kepalanya.

Camar malang itu ditemui oleh Graham Rhodes iaitu seorang jurugambar yang tinggal di sini.

"Ia adalah kes serangan kedua terbaru di sini setelah seekor lagi burung camar ditemui dengan sayap yang tercedera," kata Rhodes.

Menurutnya, banyak burung camar datang ke bandar itu semasa musim mengawan dan dia kerap melihat burung tersebut bersama pasangannya semasa keluar bersiar-siar. - Agensi

5 comments:

kk said...

aduhh, siannyeee burung tu :|

aku shahim said...

tau xpe... :)

reen_sofee said...

sian nye burung tuh!
tak pek!
die kuat!
^^

gooseberries said...

lorh sian nyer burung tue..cm ne la nk kuarkan damak tue kat kepala dia..huu

aku shahim said...

gooseberries:2 la kesian kat burung 2..xkan dorang tengok jer damar kat pale brung 2 kan...